blir så less.

Alltså hur trött får man vara? Och det är bara onsdag. Det är förjävligt. Jag har gjort allt som står i min väg för att kunna sova om nätterna och vara pigg på dagarna. Men hjälper det? NIX! Fast jag går och lägger mig kl 21 och går upp som vanligt kl 06.30 eller går och lägger mig kl 23.30 och går upp samma tid, är jag förbannat jävla lika trött ändå! Hur gör man då? Jag fattar inte! Blir äckligt irriterad på det.
Samt att den här veckan är kaos. Ingenting stämmer. Knappt varit hemma alls då jobbet blivit sent plus träning. Idag vändes det återigen upp och ner. Ska öppna imorgon. Visst får eftermiddagen fri, men hallå sveriges senaste träning på kvällen. Topnotch. Inte.
Nej snälla vecka DÖ!
Jag är tydligen inte ensam, mormor ringde igår för att gratta min lillebror som fyller år om en vecka. Och hon är INTE senil ännu vill jag lova.
Skulle tränat idag också, men trötthet samt benhinnor säger nej. Jag skiter i att träna idag helt enkelt.
Nej en riktig bitterfitta är jag just nu. Så jag slutar här.

Dagens musik; Flipsyde - Someday



och det räcker för mig, nuförtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback