vart är sommaren.

Det var inte så farligt att gå upp imorse faktiskt. Fast jag fuskade igår och var inte ut och gick. Buuu! Men tog det idag istället, 45 raska minuter var jag ute. Hur skönt som helst! Ska på bio ikväll med Cissi, SATC 2 såklart! Jag måste helt enkelt ha hunnit se den innan jag sticker. Många jag vill se på bio just nu men det hinns liksom inte med. Den känns viktigast.
Imorgon åker jag troligen till Jakan efter jobbet för att plocka upp lite mascaror jag köpt av Tims mamma Helene. Haha. Ska bli spännande att åka dit faktiskt, det var minsann inte igår man var där.
Annars har det inte hänt mycket, skrivit packningslista till Norge resan också. Haha. Shit det är verkligen jätte jätte snart. Läängtar som en tok.
Snart midsommarfest/avskedsfest också. Allt är bara så galet just nu. Nu får gärna värmen komma också så man kan vara nöjd över den saken också.

Dagens musik; Gyllene tider - När vi två blir en



för att satsa det sista på travets tröttaste krake...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback