sommarlördag.

Lördag, och vad har man gjort. Inte många knop faktiskt väldigt skönt. Har kollat in bröllopet typ, thats it. Suttit på altanen hela kvällen och lär väl sitta här resten också, för det verkar inte hända något i det lilla samhälle vi bor i.
Gårdagskvällen var minst sagt mysko. Haha. Jag drog hem till Cissi och vi käkade lite pizza, förade och tog oss till stan. Vi skrattade rätt mycket och gjorde nog inte av med speciellt många kronor faktiskt. As bra! Så helt okej kväll blev det faktiskt. Kul att vara ute med Cissi också.
Mötte upp Emma som varit på Amba och åkte mot Salem. Och på den vägen är det. Hade hoppats på att träffa Snygg Ronnie ikväll men det blir nog inte så alls. Tråkigt att alternativen var få, men ändå skönt. Stan hade ju varit något men vill ju inte göra av med en förmögenhet heller. Måste spara spara spara.
Och hör och häpna, INGA KORT TOGS IGÅR, ALLS! Det är otroligt, inte likt mig alls. Haha. Någon gång måste vara den första.
Så om ni vill hitta på något så är jag på det. Hej hej hej.

Dagens musik; Magnus Uggla - Värsta grymma tjejen



när jag höll på att drunkna, tänkte jag på dig...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kuul att vara ute med dig också!! Tråååkigt att du åker :(

Postat av: angelique

cissi; as bra! :) haha tror ändå att du klarar dig ganska fint ;)

2010-06-21 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback