skräp måndag.

Inatt sov jag helt ofattbart dåligt! Usch. Drömde massa konstigt som gjorde att man till slut vaknade, vaknade av att jag lagt mig på sidan och ryggen ömmade. Ja allmänt förbannat dåligt. Så gissa hur trött jag var imorse? Typ as trött! Plus migrän. Kunde ju inte blivit en bättre start på veckan.
Jag som ändå gick och la mig rejält i tid igår. Det hjälptes minsann inte.
Så jobb idag, åkte direkt efter det till Mickes och Pias nya hus och kollade hur långt grabbarna kommit. Och jäklar, det går undan! Kommer bli hel härligt hus det där.
Har varit ute och gått i ca 50 min också. Ville för det första röra på mig då jag inte tränat på hur länge som helst känns det som. Och för att testa ryggen lite. Självklart så kändes det apmycket. Men jag klarar inte att bara sitta hemma så är det bara. Sedan tror jag faktiskt att ryggen mår bättre av att röras lite på också. Hoppas det iallafall.
Jag känner mig så otroligt av banan på något vis. Har ingen koll alls på läget. Känns sådär.

Dagens musik; Lars Winnerbäck - Järnvägsspår



men allt det här vänder sig, in i mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback