midsommarafton.

Och avskedsfest står på agendan idag! Shit va galet det kommer bli. Hur kul som helst. Därav den dåliga uppdateringen. Men det får ni leva med. Så jag har nu jobbat min sista dag också och det kändes faktiskt riktigt bra trots allt. Nu iallafall.
Men det var svårt att fatta att man var ledig idag när man vaknade. Fast man festade till lite igår. Vi skulle egentligen, jag, Jimmy och Jimmö bygga ihop partytältet tills idag och grilla med några öl. Det slutade med att vi satt 14 personer på altanen till klockan var 01,30. Haha. det var riktigt härlig stämning och det verkade minsann inte som att det var midsommar idag. Vi ville bara värma upp inför dagens bravader.
Men nu måste jag verkligen lägga på ett kol! Allt ska vara ordnat tills det börjar trilla in folk om ett par timmar. Och så även jag måste vara fixad.

Dagens musik; Jay Kay - Princess



möt mig där båtarna rullar ut, senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback