livet är hårt ibland.

Det enda som har varit bra idag är att jag fick håret fixat av Sarah. Guldklimpen själv, TACK! Det blev as bra som vanligt. Känns som jag alltid skriver så men det är ju sant.
Det regnade hur mycket som helst idag när vi hade våran lilla utflykt på skolan, trodde jag hade en regnjacka vilket jag inte hade. Och vi åt matsäck i klassrummet.
Talade också om att jag inte kommer vara där efter sommarlovet. Bittra miner och det känns jätte trist! Men men smällar man får ta.
Åkte för att köpa min mobil jag kikat in på elgiganten i Södertälje. Dom har rätt färg inne och allting. MEN dom kan ju självklart inte sälja nånting då hela datasystemet ligger nere i hela sverige. FAAN! Det är inte meningen att jag ska ha den alltså. Jag är inte jätte glad. Men får se om jag hinner köpa den imorgon istället.
För ikväll tänker jag inte göra många knop. TRO DET ELLER EJ! Men det är sanning. Ska vara hemma hela kvällen, är jätte mega trött och fruktansvärd huvudvärk. Troligen pga ryggen. Så det blir en hel kväll hemma. Och jag är inte ett dugg bitter över det faktiskt. Jätte skönt.
För imorgon är det Kiss för hela slanten. Gäller att tagga för det istället känner jag. Så behöver jag tagga ner lite, min kropp säger ifrån nu.

Dagens musik; Ola - Overdrive



och jag skäms för att be, jag skäms för att gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback