kiss på stadion ikväll.

And i will be there! Kommer bli helt sjukt grymt! Vet inte riktigt hur många vi är som åker i sällskapet men det blir bra det där. Har hört att Kiss kommer stå för ett jävla hallå ikväll vilket jag verkligen ser fram emot. Shit va bra det kommer bli!
Igår gjorde jag ju ett försök att köpa en ny mobil, vilket sket sig. Så nu idag, 3e gången gillt lyckades jag! En röd fin mobil fick jag med mig hem. En sony ericsson hazel. Har ännu inte hunnit testa den då den ligger på laddning för tillfället, men hoppas kunna ha med mig den när jag drar idag.
Vi skulle troligen åka in ganska snart till stan så vi får se.
Var grymt skönt att vara hemma igår faktiskt, men ändå är man trött. Inte van vid att få sova ut och bara ta det lugnt tror jag.
Emma ringde också med mycket goda besked. Det är helt spikat och klart med lägenheten i centrala oslo nu!!! Huuur galet är inte det!? Så 1a juli åker vi. Shit va nice! Norge here we come!
Så på en och samma bilresa fick jag alltså, ett gott skratt när jag ringde Jimmö för att fråga hur han mådde efter gårdagen, en lägenhet samt en ny mobiltelefon.
Detta blir en mycket bra dag trots att ryggen är sämst. Kiss ikväll på stadion!! Nu kör vi.

Dagens musik; Kiss - Detroit rock city



kanske världen förstår oss, rockenroll blåa ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback