imorgon tar bruur studenten.

Dagen innan min lillebruurs student då. Ja idag var jag tamefan tröttare än igår. Hur sjukt är inte detta? Vet inte. Höll på riktigt på att försova mig imorse. Jävla tur för mig att jag tog ledigt hela dagen imorgon.
Men ingen rast och ingen ro. Imorgon ska jag göra allt som inte har hunnits nu innan. Vilket tydligen blev lite grann vad jag märkte.. Blev dock ingen handbollsträning idag, eller jo för alla andra som kan köra ute. Så jag har lite tid på mig att fixa här hemma ikväll. Skönt, men då ligger man en träningsdag efter istället.
Men ska faktiskt ta mig ut på en promenad snart så fort jag fått min ipod att samarbeta med min dator. Vägrar gå ut utan musik det finns bara inte.
Imorgon är det alltså fullt ös på alla plan. Kanske bara kanske hinner med ett inlägg imorgon. Jaja massa bajssnack nu så jag lägger ner.
Jag är trött.

Dagens musik; Stromae - Alors on danse



med den här sommarn, med den här stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback