heeelg.

Idag var en trött dag, mycket trött dag. Men det gick bra fick gå hem lite när jag kände för det kan man säga. Så jag packade ihop vid kl 13.30 ca. Haha. As skönt! Hem och ta en powernap, vilket jag inte gjort på år och dagar känns det som. Allt för att känna mig någorlunda med i matchen ikväll. Så nu känner jag mig något piggare. Dock sov jag inte speciellt bra alls, det åskade som bara den så det var bara att stänga av datorer osv i huset. Eftersom det bara var jag hemma. Men lite kunde jag koppla av.
Ikväll är det utgång, den sista planerade utgången i stan innan jag och Emma sticker. Gaah det drar ihop sig verkligen! Längtar sååå!
Fick mer presenter från jobbet idag, ett super fint svart hjärta av sten med små små vita hjärtan på. Och självklart ett fint kort till det. Kan man må bättre då? Så härligt att man är uppskattad och att dom visar det. Värmer riktigt bra i själen.

Dagens musik; GES - En jävel på kärlek



men månen är död när jag tänker på det, och himlen är gjord av sten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback