galet.

Hann inte blogga igår och inte idag heller egentligen. Ville bara meddela att dagen/kvällen/natten igår var lång. Men det var det värt! Kör bara. Har nog aldrig skrattat så mycket på en personalfest som igår. Jag dog! Vidare mot stan och Harry B för att möta upp Jimmö, Johan, Olle och Hampe. Det var faktiskt riktigt skoj. Fast man var ju inte hemma i tid direkt. Men skönt att inte må dåligt idag då jag inte drack speciellt mycket igår alls. Jätte skönt!
Så om 20 min kommer mina kusiner hit och vi ska ha studentmottagning nr 2 i huset. Sedan blir det vidare mot Gnesta för att fira in gnestadagen. Hej hej hej. Galet det känner jag på mig.
Jaja vi hörs imorgon nu måste jag helt enkelt göra mig klar.
Kan inget annat än att skratta åt alla styren igår! Haha det var typ as kul.

Dagens musik; Rasmus Seebach - Natteravn



när alla clownerna gått från jobben, så visar fåglarna i träden...

Kommentarer
Postat av: Jessica

I'm having second thoughts om Salem, faktiskt. Det kan vara så att jag nästan blev övertalad igår. På fyllan. Man ska inte lova saker på fyllan ;) hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback