bra jävla arbetskollegor.

Ja igår bloggade jag ju inte för att tiden inte riktigt räckte till. Hade 10 min på mig här hemma för att byta om och diverse för att sedan kila till bussen. Det var ju avslutnings öl på mosebacke med arbetskollegorna. Vilken skolavslutning vi hade på dagen också! GULD. As bra väder och allt bara klaffade. Men det var en tom tung klump där i magen. Klart jag kommer sakna det. Som fan. På riktigt. Det trodde jag aldrig minsann. Men jora även jag kan vara sådan! Haha.
Fick jätte fina blommor och en ihop satt bok med klassens teckningar dom gjort till mig. Kan ju varit bland det finaste jag fick där. Kändes ruggigt bra. Den klassen är bäst, fast den kan vara to much. Fick också en bok om Norge och allt vad man som turist bör se och veta från jobbet. Haha. Kan behövas!
Vi blev riktigt många som dök upp på mosebacke, helt otippat. 22 st kom, plus högsta hönset på skolan. DET var otippat! Men bra kul. Vi gick senare vidare mot Snaps hälften av oss. Super trevlig och härlig kväll. Bra avslut helt enkelt.
Men var inte hemma allt för sent då jobbet kallade även idag.
Gissa om vädret varit glassigt idag! Jööösses, bra skönt. Då klagar man inte på jobbet man har. Det är bara att chilla i solen. Mycket trevligt.
Imorgon är det kort dag för mig och nästa vecka är det sista jag gör. Fy fan det känns. Men kan inte ha bättre arbetskollegor iallafall. Gilla.

Dagens musik; Coldplay - Talk



det är den tiden jag gillar mest, då ska jag ta en promenad i parken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback