1 och en halv dag.

Jag kanske ska skriva oftare att jag saknar sommaren? För idag har det minst sagt varit sommar. PUH! Men ack så skönt! Att få betalt för att befinna sig ute en dag som denna gråter inte jag för iallafall.
Brände iväg till Jakan efter jobbet för att hämta upp mascaror av Helene. Träffade då också Tim, hans nya tjej och syster. Riktigt kul att träffa honom igen! Det var ju liksom 2 år sedan.. Tiden går fort.
Åkte sedan vidare till familjen Karlsson/Bryttmar. Kändes som förut att komma in där, som hemma alltså. Och Fetto Robin har jag inte heller träffat på hur länge som helst. Dock inte 2 år vad jag kan minnas? Bra länge sedan var det iallafall. Tog ikapp lite snabbt vad som hänt under senaste och vad som kommas skall. Tror i och för sig att man behöver betydligt längre tid än såhär att gå igenom allt. Men lite blev det iallafall.
Så nu är jag hemma och hade väl tänkt ta mig en uppfriskande promenad i kvällssolen. MEN jag orkar inte, är så sjukt trött. Nedräkningen har ju börjat så måste väl vara det.
Imorgon eftermiddag blir det hemma hos Erika från jobbet och några till därifrån, spelkväll väntas. Och pizza till middag. Nyttigt värre!
Men mysigt ska det bli. Bra dag idag och bra dag imorgon. Bra jävla vecka helt enkelt.

8 dagar kvar innan avfärd.

Dagens musik; Volbeat - Still counting



somliga säger sånt, somliga säger att det borde vart dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback