dritt dag.

Idag har inte varit en rolig dag. Började inte alls bra imorse och sedan har det fortsatt. En riktig crap dag! Idag har jag också känt att jag verkligen verkligen behöver komma hem lite. Absolut inte så att jag van trivs för det gör jag inte! Jag älskar att vara här i våran härliga lägenhet med mysiga människor. Jobben kunde väl varit bättre dock.
Idag bestämde jag mig, på riktigt. Chefen hade jobbat natt så kunde inte ta med honom att jag inte blir kvar.
Fick göra ett riktigt skit arbete, bokstavligt. Om ni sett progammen på tv om skitigaste jobben? Jag hade nog kunnat vara med där idag. Fast idag var det tydligen lindrigt. Men min magkänsla jag haft hela dagen, den har varit tung. Fick städa offentliga toaletter som dom har på schemat varje dag tydligen.
Vissa var sprillans nya och skit fräscha, vissa sov narkomanerna i. Så ni kan ju gissa. Slapp iallafall plocka sprutor idag. Men blev dock visad en hel dunk där dom plockat sprutor från en toalett. Proppfull efter allt plockande. Det var hemskt! Hatar knark. Man såg även brännmärken där dom suttit och bränt samt tagit bort skötbordet för att kunna gömma sprutor i hålen som blev därefter.
Nej det var ingenting för mig. Sedan när vi var klara vid lunch fanns det inte mycket kvar. Inget jobb för mig har jag insett. Absolut på sommaren att jobba och åka runt sådär men vintern. Nä fy fan!
Valet är gjort, och det var ännu lättare idag.
Storstädning avslutat hos familjen Källsten, Lorentzon & Puusaari. SKÖNT! Nu luktar det ju nästan fräsch i lägenheten också.
Ska ut och vandra, behöver det i det fina vädret. Emma ska iväg och äta middag med Jennie och Mariqa är inte hemma. Och just ikväll känns det ganska bra att få vara lite själv.

Dagens musik; Kevin Rudolf feat. Jay Sean, Birdman, Lil Wayne - I made it



vill inte leva med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback