today its friday.

It´s friday and i´m in love! Haha nej inte direkt. Men bra skönt med fredag. Jävligt bra till och med. Ikväll kommer Micke och Dolken, ny handlat åt oss förhoppningsvis. Och sedan är det vin hela kvällen. Utgång? Jag fasar för den här helgen. Det kommer bli hårt, mycket hårt.
Jobbar nästa vecka också på lagret jag jobbar på nu, sedan är det byte till reklamföretaget istället. Kändes något säkrare. För det här lagerjobbet var säkert till slutet av augusti bara. Men hade samtal med chefen idag och hon var mycket nöjd med mig. Vi är 3 nya tjejer som börjat och det var mig hon var mest nöjd med och ville ha kvar till höst. Typ. Jävligt surt att jag tackat ja till det andra. Men hon sa också att jag fick ha henne som kontakt om jag står där utan jobb så kunde hon säkert fixa det. Så jävla nice! Fick massa beröm och komplimanger så det kändes toppen.
Så idag är jag glad. Men trött som ett as. Blir en powernap innan vi kickar igång helgen på riktigt.
Nu är det bara att hålla i hatten. Shit alltså.

Dagens musik; Lady Gaga - Alejandro



jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback