piss lördag.

Jag har verkligen varit dålig med uppdateringen. Mycket händer. Mest hela tiden. Galna utekvällar både fredag och lördag. Lördagen sov vi bort, totalt. Har aldrig sovit så länge tror jag. Eller jo nångång men det var sjukt. Tror vi tog igen all tid som vi inte kunnat sova.
Så skulle vi bara ner på stan och ta ut pengar samt handla till lördagsmiddagen. Vad händer då? Jo vi går vid jernbanetorget, centralen liksom. Så går jag en bit bakom Emma som går med väskan. Det var väldigt mycket folk men så ser jag en kille sticka ner handen i Emmas väska och ta min plånbok!
Men eftersom det var så mycket folk så var jag inte helt säker på om jag såg rätt. Så jag sprang fram till Emma för att kolla om den var borta. MYCKET RIKTIGT! Och jag försökte under tiden hålla koll på vem det var och vart han tog vägen. Men poff.. Så var han borta i folkmassorna.
Allt är borta, busskort, körkort, bankomatkort, alla svenska kort till affärer (inte speciellt viktigt dock..) landstings idkortet, european healthcard. Ja rubb och stubb är väck. Tur att jag laddade på mobilen innan, och inte fick ut så mycket pengar från bankomaten. Så han fick inte med sig så mycket.
Plus att allt spärrade mammilu och pappilu direkt. Som tur var. Men det är ändå piss. Riktigt piss! Allt blir så komplicerat.
Nu är det polisanmält både i sverige och norge. Hoppas dom hittar idioten! Fittgrejer.
Så lördagen spårade på alla sätt och vis. Ingenting gick som det skulle. Men det slutade roligare än vad det började iallafall.

Dagens musik; Håkan Hellström - Hurricane Gilbert



du har betalat en skuld för att klara dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback