norska tankar.

Ja valet och kvalet, hela tiden. Jag får panik på det här! Jobb jobb jobb, men vilket ska man ta? Jag har just gjort en ändring till, såklart. Dom ringde från andra stället idag och frågade hur jag tänkte med allting. Eftersom det startar nu på måndag. En miljard tankar flög i huvudet samtidigt. Jag ställde samma frågor jag haft förut för att försäkra mig om att det fortfarande var ett bättre alternativ. Vilket det också visade sig att vara, så jag sa att jag var mycket intresserad.
Detta innebär att jag imorgon måste gå till den här chefen jag har nu och säga att jag inte fortsätter. Jiiisses! Igen alltså. Jag kommer att ha hunnit med många jobb känns det som. MEN förhoppningsvis så blir jag kvar på det här som börjar på måndag då.
Idag har det varit sådär på jobbet, fick inte köra bil idag. Men det gjorde inget. Fick ta bort klotter och typ spola av busskurer kan man säga eller leskur som det heter på norska. Inget speciellt upphetsande jobb. Vilket också gjorde mitt val ganska lätt. Jag har för övrigt börjat tänka på norska, hur sjukt är inte det!? Okej att jag jobbar tillsammans med en norrman och att vi har norska p3 på radion, men ändå? Hur influerad får man bli?
Ska jag nu komma hem och ha norska i huvudet? Detta kommer bli skoj att se.
Och så är det bara tisdag, skit och tråkigt. Jag vill ha minst torsdag, för jag är trött som ett as och vill bara sova. Några som bor på våran gård hade igår kväll/natt världens röjfest, och då menar jag världens röj fest! Dom var säkert 70 pers som höll till på gården och hade sig. Emma gav upp efter ett tag och la sig på soffan i vardagsrummet. Själv sov jag inte många timmar. Och när jag gick upp så höll dom sista på att gå och dom andra på att plocka lite smått.
Bra natt med andra ord. Kände mig dock inte speciellt partysugen.

Dagens musik; Florence Valentin - Mitt allt



du stod i dörren och sa, är det här allt så dör jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback