lill lördag.

Emma har fått svar från båda intervjuerna hon var på igår, och hon fick båda! YEY! Typ hur bra som helst. Men nu har hon ångest, hon vet inte vilket hon vill ha. Jag förstår henne. Verkligen sjukt att här måste man välja mellan jobb, hemma då får man snarare leta ihjäl sig efter att hitta något jobb. Inte alls samma sak här.
Så nu håller jag tummarna för att jag får ett jobb snarast också. Har mejlat med en tjej idag på ett dagis. Hoppas hon vill ta mig dit på intervju. Vore ju bara för bra. Det är många ställen jag vill att dom ska höra av sig på. Helst igår. Tack.
Kommer åka hem en sväng också för att jobba på Hydet i vanlig ordning. Missade ju det förra sommaren, och sommaren innan det (?) Tror jag. 6 augusti eller så kommer jag väl hem antar jag. Beroende på hur jag jobbar här och så. Men annars är det ett besök hemma den helgen.
Idag har vi gått på stan typ. 4 timmar, tog en öl på akerbrygge och ja ingenting annat. Vädret vände och blev mulet. Då gick vi hemåt. Blir väl en prommis ikväll också som igår. Fast upptäcka andra vägar. Jajamensan vi ska minsann vara hurtbullar! Nya livet ska starta här och nu.
Göra mer av dagen? Vet inte. Kolla film kanske. Någon som ställer upp på att fixa min rygg? Den är helt fucked up! Hatar det.

Dagens musik; Oasis - Wonderwall



och allt vi uppfann, dom gör allt det där igen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att läsa om dina nya äventyr utomlands,jag håller tummarna för att du får jobbet på dagiset eller något annat (vilket du säkert får)! Kram Jenny

Postat av: angelique

Jenny; kul att du tycker det! :) har minsann läst om eran semester, verkade ju helt klart godkänd! jag hoppas också det, har ju fått 2 nya intervjuer så jag håller också tummarna :) kram kram

2010-07-08 @ 11:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback