lång helg startad.

Efter skit dagen igår känns det något bättre idag faktiskt. Åkte till jobbet imorse och pratade med chefen, så var det slut där. Kändes faktiskt riktigt bra. Men åker dit imorgon igen för att lämna en del kläder och skattekort. Plötsligt fick jag långhelg. Jätte skönt. Så när jag kom hem sisodär kl 7.30 då mina roomies sov satte jag mig i köket och läste. Har som plan att ha läst ut min bok för att kunna ta med en ny när jag åker hem nästa helg. När Emma gick upp så gick jag och la mig, och jösses! Kan ju varit det bästa jag gjort! Äckligt skönt var det. En liten powernap på 2 timmar endast. Tror jag behövde det faktiskt. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och sedan bege mig av och lämna prylarna.
Annars idag är det banken som står på schemat och handla mat. Kul liv. Haha. Just nu är vädret inte som igår. Det regnar, piss och skit. Igår var det grymt! As varmt och strålande sol. Jag gav mig ut för att powerwalka men efter 30 min så fick jag för mig att börja springa (!?) Fattade INTE den grejen riktigt. Jag har aldrig någonsin, och då menar jag aldrig fått för mig på egetbevåg att springa om det inte står i sommarschemat! Det var sjukt. Så 30 min powerwalk och sedan löpning hem på 15 min. Och det var inte jätte jobbigt, trodde att jag skulle dö typ. Men jag hade tanken det att om jag ska spela handboll här så måste man ha sprungit nånting iallafall. Haha. Styrka på det när jag kom hem.
Det kommer aldrig hända igen om jag känner mig rätt. Synd.

Dagens musik; Kiss - Heavens on fire



jag måste säga nåt idag innan jag somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback