bra trött tjej.

Idag var jag absolut inte lika pigg och energisk som igår. Tvärtom, när jag kom till jobbet var jag totalt körd i botten. Tror jag har jobbat i slowmotion hela dagen. Ultrarapid delux helt enkelt. Nä bad day helt enkelt. Regnade gjorde det också. Men det gör ju inget eftersom jag inte har några fönster att titta ut genom.
Men lyckades klara mig för att bli blöt och ha en egen wet tshirt tävling på gatorna. För det var uppehåll och fruktansvärt varmt när jag gick hem. Kanoners och nu är det strålande sol och varmt. Don´t get it?! Mysko väder här i Oslo tydligen.
Jag och Emma firar 2 veckor idag precis. Så vi lyxade till det och åt marinerat kött, bulgur och sallad till middag. Muums! Kommer vara mätt i en vecka nu tror jag. Eller iallafall tills imorgon vid frukost..
Eftersom jag är så fantastiskt pigg idag så blir det lite träning och sedan film och sova. Måste vara uppvilad. Imorgon alternativt lördag ramlar grabbarna in. Kommer bli helt galet kul att Dolken och Micke kommer. Gissa om man kommer vara sliten sen.. Puh. Vågar inte ens tänka på veckan som kommer.
Idag känns allt lite lättare, trots allt. Wierd.

Dagens musik; Oskar Linnros - Från och med du



nu går jag bara förbi, där jag försökte få dig att le...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback