svart, blå, grå.

Oj inte bloggat på hela dagen och ÄNDÅ har jag faktiskt suttit mycket vid datorn idag. Jätte konstigt. Eller bara tankspridd. Who knows. Gårdagen var minst sagt speciell och kall. Alltså -20 grader är INTE okej. Så något stan blev det inte för mig och halva gänget. Jimmy C, Danne, GP och Annsi trotsade kylan och tog sig in till stan efter vi alla varit hos GP. Modigt tyckte jag. Onödigt tyckte andra.
Jag, Jimmy Ö, Emelie, Gabbe med sin vän Jocke gick dock till det där fantastiska heta innestället Tb´s istället. Kan ha varit en flopp. Men det blir inte roligare än vad man gör det till helt enkelt så det fick bli tequlia för hela slanten. Hejpåre. Avslutningsvis sibylla. Jag skulle kunna döda för potatismos alltså. MUMS.
Jag, Jimmy och Emelie stod och lekte en del nere vid busstationen då vi hittade en underbart rolig sak man kunde trycka på som talade om när nästa buss gick.
Jag skrattade friskt. Men om vi hade gjort samma sak idag hade det nog inte alls varit lika roligt. Smällar man får ta. Inte bakis eller någonting idag. Som det ska vara.
Skulle lekt med Snygg Ronnie idag men tydligen inte. Han är inte bästaste på sin telefon så jag sket i det och glodde dom 2 missade paradisehotel avsnitten. Sååå bra! Men att Annelie åkte ut var inte okej.
Så har jag kört Scrubs maraton också. Snart kollat klart på säsong 7. Sjuk? Aa kanske, känner mig lite snuvig.
Jag har alltså sovit hemma SAMT befunnit mig hemma heeeeela dagen. Är så imponerad av mig själv så det finns inte. Visst planerna var inte att jag skulle vara det men nu blev det så. När sjutton hände det senast? 3 veckor sedan? Något sådant.
Nåja, ett undantag kommer, jag har handbollsträning i Säby kl 19-21. Så det sket sig iallafall. Men ändå. En jävligt bra bedrift.



medan mina ögon letar efter var dina ögon är...

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Innedag...... långt från vad jag haft för mig. Huh!

Postat av: angelique

sara: du är faktiskt väldigt duktig överhuvudtaget med att vara utomhus :)

2010-01-06 @ 22:44:02
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh fy vad kallt! :P

2010-01-07 @ 13:58:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: angelique

maria: haha jaa det är INTE att leka med!! :P

2010-01-07 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback