pulkadag.

Jag har varit utomhus hela långa dagen idag, pulka åkning med barnen. Tyvärr fick inte jag åka, kändes surt. Istället fick jag skjutsa tillbaka 3 ledsna barn som höll på att frysa ihjäl till skolan. Hela dagen blev alltså upp och ner. Men ändå väldigt bra. Fast nu är jag verkligen trött. Huvudet är inte med mig. Och illamåendet har blivit något bättre från igår, men still going strong. Så det är bara att peppa och åka iväg på handbollsträning.
Btw, någon som är sugen på att åka lite pulka kanske? Blev ruggigt sugen när dom for ner i fullt ös i brantbrink.
Var faktiskt skönt att gymma med Emma igår och sola efter. Haha. Man kan ju inte gå runt och vara både blek och fet heller.
Imorgon efter jobbet är det skärholmen som gäller. LÖÖÖN! Haha. Dock för att köpa lite krimskrams till glitter och glamour 20års festen på fredag. Jag som verkligen älskar att ha bling bling and stuff på mig. Not. Men vad gör man inte.
Hur nice blir det inte med lite cashflow imorgon. Kan ju vara bästaste. Eller som när jag hämtade ut min medicin idag på apoteket, det kallar jag cashflow, 6 kr fick jag betala. Snacka högkostnadskort! Haha. Det var nästan pinsamt att betala i kassan.
Nej jävlar nu fick jag ju bråttom också. Uppvärmd och klar till kl 19 skulle man ju vara.

Dagens musik: Calle Kristiansson - Walking in Memphis



och jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback