nu kör vi.

Japp om 1h 30min kommer Kaisa och hämtar upp mig för dagens match. Tyrold. Pappilu, japp vi ska göra allt i våran makt för att krossa dom. Är faktiskt riktigt taggad. Länge sedan vi lirade match nu så det är lite läge för det.
Efter matchen blir det raka vägen till Kaisa och göra sig i ordning och sedan födelsedagsfest för henne. Grattis Kaisa på 23årsdagen! Så det blir nog ett riktigt hallå.
Det är en bra dag helt enkelt.
Och jag var nykter igår. Känns rätt bra faktiskt. Så det gör inget om man går lite all in idag.
Dock var jag inte bara hemma igår. Jag for iväg till David och Malin för att heja på när dom lirade klart monopol med Stoffe och Emma. Helt stört vad ett spel kan ta tid.
Sedan blev det spökrundan med Ronnie, Emma och Stoffe. Självklart ville ju Micke vara med så det var ju bara att plocka upp honom också och lämna Emma och Stoffe hemma. Hej spökrundan hundra gånger samma kväll? Whats up with that? Ingen aning. Lite kul var det ju faktiskt, fick ju se vildsvin ett gäng och så. Även fast vi inte trodde på Micke först att dom fanns där. Haha.
Så vi åkte runt överallt typ och poppade. Ja jag var nykter och som förra gången drack dom andra. Party party. Haha. Men det är rätt kul det med om jag ska vara ärlig.
Det blir inte roligare än vad man gör på sig.

Pappilu ringde nyss också och hälsade till alla han känner. Han hade det kanon i Thailand varmt och gött. Svin. Men han är inte helt bakom flötet. Han kom ihåg att Tyrold var dom som vi spöade förut. Bra jobbat! Så jag ska köra som Källman gjort senaste matcherna, bara kötta.
Nä läge att fixa det sista, man har ju inte all tid i världen. Och jag är FORTFARANDE kluven!! Hjäälp!



jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback