helt sjukt.

Oj helt plötsligt har jag inte suttit vid datorn på nästan två dagar. Shit happens tydligen. Mår inte helt hundra alltså, frusit som ett ägg idag trots 3 st tröjor och dubbla byxor i skolan. Trots att jag sluppit vara ute på hela dagen. Inte okej. Plus att halsen spökar så att andningen är jobbigare än jobbigast nu när det är så kallt. För ansträngnings astman är inte att leka med nu när kylan vägrar ge med sig. Uscha.
Igår var det fullt upp, direkt efter jobbet åkte jag och mammilu och tok storhandlade. Galet. Men skönt då vi har allt hemma numera. Länge sedan sist.
Sedan efter det drog jag och mötte bästaste Emma och solade. Direkt efter var det dags för PH så det var bara att styra mot Micke och glo dubbelavsnitt där. Kan säga att sängen lockade en del när jag kom hem.
Trodde ändå att jag skulle vara tröttare när jag gick upp imorse. Men det kommer väl imorgon i guess.
Så idag bara jobb och glo lägenheten i Söderby. Shit shit shit vilket jääävla dilemma jag har. Vill så gärna verkligen. Det finns alltid ett men. Så ska fundera lite till om jag ska ta den.
Så eftersom jag mår risigt blev det ingen handboll för mig idag. Lika bra det då jag känner att mycket sitter i luftrören. Inget vidare att åka på något sådant skit också.
Fick svar från gastroskopin idag också. Inget hittade dom. På gott och ont givetvis. Men nu kan man alltså inte göra mer. Så hej värdelös mage. Får leva med att ha det så här helt enkelt.
Annars ser det inte ut att vara så mycket mer. Händer inte allt för mycket i mitt liv. Eller kanske allt. Who knows.



dimmiga dar, vad fanns det att se klart...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du får inte bli sjuk nu Angelique. Det gillar vi inte! :(



Kraaamisar

2010-01-13 @ 01:20:29
Postat av: angelique

emmelie: neeej verklish inte! typ sämstaste! <3

2010-01-13 @ 17:30:00
Postat av: Jenny

skönt att det inte visade sig något från gastroskopin men förstår att det känns frustrerande att inte veta vad det är... Lägenhet och Rhodos? Nu måste jag nog läsa ikapp...

2010-01-14 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback