det är bara onsdag.

Och vilket kaos, från morgon till kväll tydligen. Gick till viss del bra i skolan, var tvungen att avbryta mitt arbete pga huvudvärk samt illamående. Inte kul. Så blir hemma iallafall imorgon med. Håller tummarna för att jag inte blir magsjuk eller något annat blä.
Ingenting har gått min väg helt enkelt. MEN det är faktiskt LÖN idag. Kan inte bli bättre, mina alla 2 räkningar är betalda och klara. Nice.
Eftersom jag somnade ifrån PH igår kväll pga en riktigt förbannad trötthet så fick jag se om avsnitt 36 idag. Nu drar det ju ihop sig ordentligt.
Men vad sjutton gör man när man är hemma från jobbet? Ja sover och vilar såklart. Får la ta och se Johan Falk filmerna kanske? När det äntligen finns tid. Eller är dom läskiga? Haha, löjlig som jag är klarar jag inte vilka filmer som helst själv.
Jaja det är ju bara onsdag och jag ska nu krypa till kojs. Och hålla tummarna för att det slutat snöa och att solen lyser imorgon så där härligt.

Dagens musik: Oasis - Wonderwall



hur kan det va snöflingor i april...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback