cpkallt.

-18 grader visar det på termometern, inte så jävla konstigt att man frös häcken av sig!
Jag sov ungefär lika bra som inte alls inatt. Fy faaan. Det var inte ens kul. Känns skönt att vi skippade gymmet idag. Träningarna igår tog alla mina krafter, men att jag inte sov bättre är ett jääävla under. Så ikväll löser vi det med lite fest. Folk är ju lediga imorgon och vi tar tillfället i akt och fortsätter på alkoholintaget som vi påbörjat senaste tiden.
Varför sluta? Verkar ju jätte dumt. Man ska passa på medans man kan.
Så idag åkte jag till Emma och åt en mega frulle. As nice. Stackarn har gått och fått feber och grejer. Inte kul. Så hon ska då inte med ikväll. Super trist.
Så annars idag har jag inte gjort speciellt mycket, glott på datorn. Har jag ju inte hunnit göra speciellt mycket senaste tiden pga olika anledningar.
Har insett att jag tänker för mycket. Grubblar hit och dit hela tiden. Får en sådan där jätte jobbig känsla i magen och hela köret. Jag som trodde jag kommit över det. Men vissa saker gör att sådant kommer tillbaka. I mitt fall två saker minst just nu. Ju mer jag grubblar och försöker reda ut det kommer jag ingen vart. Vet egentligen inte hur jag ska gå tillväga. Letar lösningar och sätt att få reda på hur det ligger till. Verkar omöjligt. Inte det här jag behöver nu. Verkligen det jag behöver minst.
Det är sådant som gör att jag agerar på ett visst sätt har jag märkt. Så fort jag försöker ändra till det bättre så går det åt helvete. Försiktighet är något jag ska köra på helt enkelt. Säkra för det osäkra.
Känns lite segt just nu men det ordnar nog upp sig. Inväntar samtal om hur det ser ut för kvällen. Jag vet ju vad min magkänsla säger iallafall.



natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback