årets match.

Galet va bra vi var idag! Jag får nog fylla år varje gång vi har match. Idag var vi grymma! Köttade på och allt bara flöt. Det var inte igår det hände! Plus att vi saknade ganska många. 3 avbytare tror jag vi var. Men alltså det var ju sjukt va bra vi var! Vi torskade ju stoooort mot Sannadal förra gången, 27-7. Men idag då jävlar tvålade vi till dom ordentligt med siffrorna 28-17. Vad fan hände liksom? Det var riktigt kul att lira idag. Bidrog med en balja endast och en 2 minutare. Om det nu räknas som bidrag. Missade rätt rejäla chanser så det känns sådär. Måste bannemej öva avslut det känner jag. Inte okej att missa det jag gjorde.
En toppen insats idag helt enkelt! Vi är så jävla grymma helt enkelt. Keep up the good work.
Min hejarklack skulle ju kommit och hejat på oss idag när det ändå var hemmamatch samt min dag. Men alla låg hemma tok bakis. MEN dom missade ju årets match om inte annat. SYND. Haha.
Tyngaste matchen på bästaste dagen <3 Bk Salem.



Super fina blommor som jag fick av mina fina vänner i fredags. TACK!

och du var alldeles runt hörnet, i kvarteret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback