4 januari.

Dagen har spenerats på gymmet med Emma och Angelica till en början. Gick väl sådär för oss alla. Ingen var ju tok taggad och alkoholintaget senaste tiden har nog gjort sin rätt. Jag och Emma har myst hela dagen faktiskt. Eller snarare försökt komma på vad vi ska göra. Haha. Men det har inte gjort något att vi aldrig hittade på något, rätt skönt. Så har jag haft 2 timmar fys nu på kvällen också, hur roligt som helst faktiskt! Inte alls som det brukar vara. Vilket vi nog behövde nu. Fast jag var bra sugen på att lattja handboll, länge sedan nu. Men på onsdag är det endast handboll fick vi veta. Nice!
Imorgon är det gym igen och hänga med Emma. Vi har inte riktigt kommit på något mer att göra än att gymma, men det löser väl sig antar jag. Blir en bra vecka det här tror jag. Men ångesten kryper sig på till fredag då jobbet börjar. Tur att man börjar med helg sen. Tack för kaffet.
Nu paradise hotel, helt galet. Bästaste.
Grattis mammilu och pappilu på eran bröllopsdag! <3
Förstår inte alls, det gör jag verkligen inte. Trodde det skulle bli bra men det verkar inte så. Varför ens tänka så? Jag borde veta lite bättre, måste ju våga för att vinna. Med vilja går inte allt, tydligen. Det är just det här som gör att jag backar. Ytterligare en gång visade det sig. Eller? Vet inte alls hur jag ska göra eller säga. Vill gärna få veta så jag slipper ens fundera. Kanske ska släppa det på en gång så har jag det gjort. Ja jag gör nog det, lika bra det.



nu finns det inget värt att stjäla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback