22år idag.

Grattis på mig idag! Känns ju knappast som att man fyller år, dock har jag ju inte varit vaken speciellt länge. Men dagen ser inte annorlunda ut för att jag fyller år, snarare som en vanlig söndag. Fast det var nyktert igår. Vilket var bra då vi har tidig match idag mot Sannadal som vi måste ge allt för att vinna mot.
Skogsängshallen kl 13.30!! Kom och heja på oss! Och önska mig grattis på samma gång. Haha.
Senare idag vet jag inte, hoppas på söndagsmys med bästaste. Men vi får se. Middagen med la familia blir när pappilu kommer hem om 4 veckor. Så firanden kommer senare helt enkelt. Förutom det som var i fredags, återigen tack alla mina bästaste vänner!
Nä tagga till match så kör vi!



vi är inte såna som i slutet får varann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback