grattis jimmy.

Och helgen kom till slut, trodde jag aldrig. Veckan har gått seeeegt! Riktigt segt. Fram till onsdag gick det hyggligt fort, men sen då. Suck. Och nästa vecka är det sportlov, men inte för vissa. Typ mig. Men rätt chill blir det nog. Ska öppna 3 dagar av 5 vilket resulterar i att sluta detso tidigare också. Men vem har sagt att tiden går fortare för det.. Absolut ingen. Men skönt med helg och lön! Kan det bli bättre? Ja om snön var tvungen till att inte bli så slaskig när den smälter bort, gillas ej.
Och måste ju givetvis gratulera en av mina bästa vänner på hans födelsedag idag. Grattis Jimmy C på födelsedagen, trilla nu inte överbord! <3 Och eftersom han och grabbarna är iväg på kryssning var jag inte sen med att skicka med en beställning, haha. Kunde helt enkelt inte låta bli då mitt egna sinar här hemma efter våran kryss.



(Nu blir jag säkert populär.. En bild från nyårsafton iallafall :))

Får se vart man hamnar ikväll, lät som grödinge landet? Öööh.. Känns ju som ett ställe man gärna hänger på? Aja, så länge det blir kul så! Plus att antingen är alla på kryssning eller bajen kväll ikväll så känns inte riktigt som att jag vill med på något sådant iallafall. Haha.
För hemma kan man ju tydligen inte vara. Nä iallafall har jag ytterligare en oplanerad helg framför mig. Ska träffa Emma imorgon hur det än blir hoppas jag.
Och annat kanske står för dörren som man väntat på. Hoppas.

Dagens musik; Nomy - Cocaine




alla mina vänner har gett upp sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback