match idag.

Redan söndag. Det är fan inte sant. Känns som att det alltid är långt till helg och bara söndagar. Hela tiden. Tröttsamt, ja. Ta lite semester kanske? Har liksom absolut ingen semester att ta ut så det blir svårt. Fan också. Lite bitter av mig idag, svar ja. Det börjar bli lite mycket onödiga saker som rullar runt. Jag blir så matt.
Förbannat bra väder idag iallafall. Drog med Kaisa för att lämna tillbaka ett par leggings jag köpt också. Så nu är det bara att invänta match som går av stapeln kl 18.15 i Sprallenhallen. Vems idé det nu var att döpa en hall till det undrar jag verkligen.
Jag är inte alls på humör idag. Om någon kommer med ett ruggigt bra förslag att komma bort så är jag på direkt.
Känns bra faktiskt att pappilu kommer hem om precis en vecka. Bringa lite ordning och struktur i hushållet här hemma. Jag har för övrigt noll ordning och struktur på livet just nu känns det som. Eller så är det precis det jag har. Nej faktiskt inte.
Jaja ska försöka tagga till match. Det blir nog svårt. Jag är ganska anti allt just nu. Det går åt helvete med allt. Heippa.

Dagens musik; Lars Winnerbäck - Kom änglar



för att satsa det sista på mirakel...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så jävla snyggt med brunt hår och bränna! :)

Postat av: angelique

jonna: jag kan det där med fashion vettu!

2010-02-09 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback