måndag fast tisdag.

Har egentligen ingenting alls att skriva. Så varför jag skriver är nog mest för att få ur tomma tankar ur huvudet som ekar, fast som ändå snurrar runt helt onödigt och jobbigt.
Hur orkade jag åka till skärholmen det första jag gjorde när jag kom hem igår? Vet inte. Gjorde egentligen inte alls det och typ dog när jag kom hem. Helt rättvist. Men tycker synd om Ronnie och Micke som fick stå ut med en del gnäll. Sorry ni vet att jag gillar er iallafall killar <3.
Hade tänkt att lägga upp bilder på fejjan men insåg idag att jag varken orkar eller har hunnit. Så det får bli en annan dag.
Trodde det skulle vara mer tröttsamt att vara tillbaka på jobbet. Men lugn, det kommer nog imorgon.
Klarhet efter klarhet när man kommit hem. Det känns faktiskt inte alls jobbigt.
Vill ta ett lån för att köpa en riktigt, och då menar jag riktigt, schysst bil. Tror inte ens det kommer inträffa. Lika bra att låta bli kanske?
Det är onsdag imorgon, alltså snart helg, igen. Och jag har bara lösa planer för en gångs skull. Jag omges av mina fantastiska vänner. Vad gör man utan sådana?
Det känns bra nu. Och det trodde jag inte.



för inget är logiskt, inget är magiskt...

Kommentarer
Postat av: iida larson

jaa dåså, bara planera in ny resa ! :-)

dehär gjorde vi bra, fastän du och Linda orkade ju parta längre än mig ! :P

Postat av: angelique

iida: hahaha japp! men faktiskt fast det var ju bra ändå ;)

2010-02-03 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback