lön imorgon.

Idag känner jag mig ganska uppåt. Vet inte riktigt varför, kan vara lönen imorgon eller att det snart är helg. Ja det är iallafall bra att vara rätt glad. Även fast det inte finns någon anledning till det.
Gick bra på jobbet idag också. Förhoppningsvis kommer mina torsdagar vara lättare nu, vilket känns skönt.
Ska även testa köra på handbollen idag också. Får se hur det går men har positivare tankar till dagens träning till skillnad från i tisdags. Mycket konstigt då det är torsdagar som är segast eftersom träningen slutar kl 22. Hur hittar man tillbaka till inspirationen? Alla tips och råd är välkomna.
Har egentligen inte alls mycket att skriva. Så kanske läge att lägga av när det sinar på ideér.
Kan iallafall säga att jag saknar vissa som jag inte träffat på ett tag nu känns det som. Usch. Så trist att inte få träffa dom man tycker om. Det är viktigt för mig.

Lars Winnerbäck - Ett sällsynt exemplar



men inget här är heligt mer, inte som när jag försökte få dig att le...

Kommentarer
Postat av: vranko

läs "du äger"

2010-02-25 @ 17:38:02
Postat av: angelique

vranko: tack du <3

2010-02-25 @ 18:30:10
Postat av: Cissi

Vi får definitivt ta en räkmacka eller Heron-mat någon dag.. eller båda :D.. fast kanske inte samma dag.. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback