helvetes måndag.

Den här måndagen finns inte för mig. Förra veckan var bra körig på alla sätt och vis, kunde ju inte sluta värre liksom. Så jag vaknade med nya tag och tänkte "det kan ju inte bli annat än bra nu" Men helvetes veckan tänkte fortsätta även den här måndagen. Jobbet var annat än lugnt och skönt, allt var alltså upp och ner. På hemvägen får jag veta mer om saker som hänt, som vi inte har ett enda jävla finger med i egentligen. Skit är det iallafall.
Samt att våran lilla Malibu fått somna in. <3 Det känns kan jag säga. Min favvo. Så 3 marsvin på 6 månader har vi förlorat. Kan verka löjligt men djur är djur. Och man tycker om dom.
Det enda positiva med den här veckan är att pappilu kommer hem på söndag morgon. Så idag är jag ingen glad eller positiv person, alls.
Vill inget hellre än att vara hemma och bara glo. Kan det inte bara få vara bra nångång? Vore en lättnad.
Ska snart hämta min gigantiska byrå så jag har något att pyssla med under kvällen, montering samt omstruktur på alla mina kläder. Äntligen kanske man kan använda allt annat än bara det översta lagret som knappt går in i garderoben.
Allt för att tänka på annat just nu.



det var bara nåt som kom över mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback