hej hej hej hej.

Lördag och den har varit bra märklig. Uppe tidigt och pigg som en mört! Åkte med till södertälje och en marknad på Axa sportcenter med mor och far. Köpte nå aloevera grejs som ska vara bra om man är lite opigg typ. Sedan hem och bara dega. Pappilu sa bestämt att jag inte kunde åka och träna en lördag heller utan skulle promt ligga på soffan och dega. Så blev film med familjen fast jag somnade. Skönt nog. Har inte tagit en powernap sedan gud vet när.
Snart ska jag hämta grabbarna och vidare. Allt är en smula oplanerat men det går nog säkert bra. Får se vilket skick dom är i efter kryssningen. Tur dom inte flög över bord.
Skön kväll igår ute på landet också, men jag skulle aldrig vilja bo sådär. Inte min grej.
Nu fixa i ordning sig! Hejpåre.

Dagens musik; Caesars - Oh yeah



för jag kan känna det, varje gång vi är tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback