förkyld hej hej hej.

Ja men kul jävla måndag, nej. Bra att pappilu är hemma. Sedan att jag vaknade helt mega täppt i näsan så att jag fick ta dubbla astmasprayer. Välkommen måndag. Icke. Så jag har kämpat mig igenom halva dagen innan jag gav upp. Har fan inte råd att vara hemma liksom. Och inte tid att vara sjuk heller. Så är det bara.
Ska nog också ta dom råd jag nu fått och ta en paus. Kanske lika bra det med tanke på vissa motgångar just nu. Man behöver ibland lite distans, men har inte känt såhär på länge så känslan är bekant men ovan.
Och förkyldning på det. Yes, fan va nice. Not.
Så får vi tydligen se om det blir någon klassåterträff också. Suck. Ingenting går min väg just nu tror jag.
Samt min gissning till medaljer i OS sprack nu också då Kalla tog guld, det är i och för sig bra men jag gissade inte riktigt så. Haha. Ska se hur allt slutar sedan.
Ska försöka mig på att basta sedan har jag fått råd att dricka min aloevera även innan läggdags samt imorgon vid lunch för att bli kvitt min förkyldning snabbare. Hålla tummarna.

Dagens musik; Glasvegas - Daddy´s gone



men den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback