dygnet har bara 24 timmar.

Snart kan man till och med räkna timmarna innan man kommer hem. Dock är det MYCKET planerat innan det sker. Får se om jag överlever. Ska jobbas ikväll, in på jobbet en sväng imorgon, hinna med en pizza kanske (?) innan vi drar på en juldragshow på ett ställe som heter elsker och är en bögklubb. Det ska bli mycket spännande! Sedan blir det troligen utgång för hela slanten, MEN vem vet. Detta kan sluta hur som helst, men också hur kul som helst. Hoppas jag.
Sedan måndag är det in på jobb för att städa inför nyår osv, tisdag jobb, onsdag jobb. Så ska jag "dygna" som min kära bror vill kalla det. För tidigt torsdagmorgon är det jag som flyger hem! Och mellan allt detta ska jag alltså ha hunnit, packa för resa hem, städa för flytt, packa för flytt och byta julklappar med Emma. Jisses! Varför har dygnet bara 24h?
Ibland har man för mycket fritid och ibland för lite, varför är det liksom aldrig lagom? Dock är det mest roliga saker som sker. Så får se det så.
Igår fick jag också världens finaste kort av Madde där hon skrivit massa goa saker och så fick jag en chokladask. Blev verkligen huuur glad som helst! Hur fina vänner får man ha? Hur ska jag klara mig utan dom..
Emma hade också skrivit en väldigt fin lapp jag såg igår. Jag kan inget annat än att trivas i mina vänners närhet! <3 Utan vänner är man ingenting.
Det får avsluta dagens inlägg. Som sagt får jag väl se om jag hinner blogga imorgon. Mycket upptagen tjej tydligen.

5 dagar kvar.

Dagens musik; Kings of Leon - Birthday



hitta mig när som helst, på samma gator som Cederhök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback