märkliga dagar.

Sådär en dag i hetsens tecken över. Om jag inte blir gråhårig i förtid så är det ett under. Kan inte säga att det är så mycket "feire" när man är hemma direkt. Men det är kul också och jag skulle självklart inte hålla på såhär om jag inte ville.
Så idag blev det faktiskt att sola innan jag gick och mötte Sarah. Jag trodde ju självklart (tidsoptimist som man är..) att jag skulle hinna till prick kl 13 men blev senare än jag trott trots mina beräkningar. Jag ska inte leka med minuter så är det bara. Och jag vet ju om det själv.
Hade en jätte trevlig lunchtid med Sarah trots att jag tycker att den tiden var ALLDELES för kort för min smak.. Men så är det att leva i ett stressigt liv. Eller något.
Inte så lätt att få ihop allt när alla jobbar. Men det har gått helt okej, iallafall idag. Så efter lunchen åkte jag till gamla jobbet för att hälsa på. Några jobbade idag så det blev en fika. Sedan hjälpte jag Elin lite för att dra till ikea. Och där var helvetet. Även kallat "helvetetshus". Jag gillar ikea, men inte idag. Det gick inte alls som vi ville och tog väldigt mycket längre tid än beräknat. Men till slut kom vi därifrån.
Till skärholmen för att shoppa. På tydligen minimal tid efter jag provat sisodär 18 par jeans. Eller i vilket fall kändes det så. Slutade som tur var med att jag kom därifrån med ett par jeans rikare. ÄNTLIGEN. Varken jag eller dom jag brukar gå med har tålamod med att jag köper byxor haha. Så detta var glädjande.
Man kan säga att där slutade vårat shoppande också. Vi hann in i 1 affär till och thats it. Och vem hittade kläder då, jo elin såklart! Typiskt.
Imorgon är det jag som tvingar Kaisa på en tur till. Haha. Stackars folk runt omkring mig säger jag bara.
Så imorgon ser det ut som att jag först ska på promenad med Linda, sedan träffa Kaisa. Mot kvällningen äta middag med familjen för att sedan fika hos Micke & Pia. Ser fortfarande ut som det blir utgång imorgon. Halvsugen måste jag säga.

Dagens musik; Veronica Maggio - Havanna mamma



stan är dubbelt så stor nu, men lika ihålig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback