fjärde advent och massa skoj.

Så jag hade faktiskt tid över, eller nej inte alls egentligen. Men man får ta sig tiden. Igår var faktiskt sista jobblördagen för i år! YES! Snart är julborden i mål, eller dom är det för festerna som är kvar är inte samma sak. Det gick iallafall bra igår och efter jobbet blev det öl och lite mys. Idag är det mer på schemat dock. Ska snart mot jobbet efter det blir det förhoppningsvis lite mat, sedan sätter festen igång. Hoppas på att kunna se handbollsfinalen sverige-norge tillsammans med några från jobbet innan vi drar på elsker och julshowen. Är så taggad för en kanon dag! Det enda är att jag givetvis inte har NÅGONTING att ta på mig. Som vanligt. Eller jag har det men inga skor som passar. Haha. Alla braiga skor är i sverige. Nu är det så mycket kul som händer att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns riktigt bra och jag är på gott humör!
Pratade med båda mina äpplen idag också och det kändes sååå bra, för snart flyger jag hem <3.
Nu måste jag dra, halv bråttom är ordet.

4 dagar kvar.

Dagens musik; Rihanna - S&M



en sån där natt då vi behöver nånting, som hjälper en över svarta vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback