vecka i jobbets tecken.

Då var veckan igång med hull och hår! Men jag kan inget annat än att göra det med ett leende på läpparna. Jag gillar det. Kommer jobba hela veckan, ledig fredag och söndag om jag inte minns HELT fel. Men jag klagar absolut inte. Så öppnar vi på onsdag. Shit lite nervös är man men fan va kul det ska bli! Nu kör vi.
Så kom hem vid kl 21 idag men trodde jag skulle vara jätte trött eftersom vi började så tidigt som kl 10 imorse. Ikke! Men det kommer väl imorgon igen antar jag, fast då har vi inte lika mycket att göra på samma sätt som idag. Imorgon ska vi prova drinkarna vi har på drinkkarten eller drinklistan kan man väl säga då. Ska bli spännande. Kommer nog bara vara bloggande om jobb då det kommer vara det jag gör den här veckan, och förhoppningsvis tränar. But thats all. Tråkigt men sant.
Dock! En rolig sak, för vissa kanske. Jag kommer hem för en långhelg, 23-27 sept ser det ut att bli. Har hittat tokbilliga flygbiljetter också! Jippie. Så en torsdag-måndag helg blir det. Fast för mig kommer det väl vara lördag hela veckan så jag vet ändå inte vilken dag som är när. Så pappilu, du som flitigt läser bloggen kolla eran mejl efter jobbet imorgon! Om inte mammilu hinner före men det tror jag nog inte.

Dagens musik; Broken Bells - The high road



men ord blir stumma och toner döva, och visans tanke en hemlighet...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Pappilu läste först! ;)

2010-08-30 @ 23:43:10
Postat av: Pappilu

Ja jo men mammilu han ju skriva före för ja va så trött.... Blir bra som f-n de där. Nuss o klem

2010-08-31 @ 07:27:14
Postat av: Pappilu

Jo men Mammilu han ju skriva före... Blir bra som f-n de där. Nuss o klem. Pappilu

2010-08-31 @ 07:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback