back in oslo.

Ja nu är det verkligen länge sedan jag bloggade. Men utan att överdriva så jag haft fullt ös varje dag så jag har inte ens suttit vid datorn. Okej att lyssna på musik räknas inte.
Det får bli en sammanfattning för annars får jag sitta och blogga tills nästa sekel.
Jimmö kom hem, och han hade planerat att dra till hedemora med Johan. Jag och Hampe hakade på som "överraskning" Så onsdag-fredag var jag, Hampe och Johan där. Vi festade som aldrig förr där uppe med hennes kompisar och hade huuur roligt som helst. Verkligen bra dagar!! <3
Det fortsatte att vara bra dagar även fredag-söndag. Jag och Cissi sågs på fredagen och kickade igång festen och drog till Sambal Micke och träffade alla salems människorna. Väldigt kul faktiskt. Cissi och jag har aldrig tråkigt.
Lördag, bröllop mycket udda sådant. Mammilus kollega gifte sig så jag hakade på. Bruden hade en svart skit snygg klänning och så gick dom ut till final countdown på orgel. GRYMT! Gissa om man fick gåshud? Jo tack.
Sedan på kvällen åkte jag hem till Jennie som hade födelsedagsfest och alla tjejerna var där. Det var ju fullt ös från att man ställt ner väskan tills vi satt i taxin mot tåget. Brudarna åkte in till stan för utgång medans jag hamnade i en bil med, Olle, Berra, Kim och Håkansson mot Täby. Vem faan åker till Täby? Jo vi.
Det var ganska dött på det stället men vi hade faktiskt ganska kul ändå. Efterfest hos Berra som somnade ovaggat med kläder och allt på. Ibland är livet hårt.
Fick skjuts hem för att sedan träffa Kaisa och Jesper. Vi rekord handlade mat som skulle med hem till Oslo. Köpte glass och hade det allmänt nice.
Sedan var det bara för mig att plocka mina grejer och åka mot Arlanda för hemfärd.
Jag har haft en grymt rolig tid hemma måste jag säga! Men det känns riktigt skönt att komma tillbaka till Oslo också om jag ska vara ärlig.
Så tack alla för en as rolig tid hemma!

Dagens musik; The Who - Baba O´Riley



för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback