tidsfördriv.

Idag har jag faktiskt lite att göra. Adressändra måste jag tydligen göra, eller iallafall skriva att jag bor här. Fick brev från posten att dom inte trodde på att jag bor här typ. Hel snurrigt. Men jag är fortfarande skriven hemma i tumba.
Ska försöka kolla om mitt busskort fortfarande gäller, vilket jag nu försökt i 3 dagar men deras maskiner är typ trasiga, kul!
Funkar inte det att kolla så kan jag inte hälsa på emma på hennes jobb idag och det vill jag ju! Igår kom hon hem efter att ha jobbat över och sa att hon skulle äta och dricka nån öl med hennes jobbarkompisar. Jag var inte sen med att byta om och haka på. YES! Något att fördriva tiden med. Det var riktigt kul så spelade vi poker typ.
Måste gå på stan också, dom där jävla svarta byxorna med fickor som inte får vara jeans. DET är svårt kan jag säga.
Jag har i och för sig imorgon också som jag kan glo runt och lördag, måndag, tisdag. Ja det går nog. Men något måste man fördriva tiden med.
Så idag har jag tränat, i vanlig ordning. MEN som alla andra dagar här i Oslo så regnade det såklart när jag klev utanför dörren. Jag tror det är förinställt att när jag går ut så ska det börja regna. Och jag har ingen regnjacka eller paraflax. Hur ska jag klara mig? När det inte gör annat än regnar här. Suck, man blir ju deppig. Kan jag inte få börja jobba bara! Typ nu.

Dagens musik; Jakob Hellman - Hon har ett sätt



och du kan inte fånga mig, och jag kan inte fånga dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback