seg tisdag.

Så var det bara tisdag, kan inte dagarna gå LITE fortare. Men det är ju bara för att man vill att dom ska gå fort som dom inte gör det. När man mer än gärna vill att tiden ska stå still, nä då går det ju självklart skit fort. Så är det ju alltid. Och innan jag vet ordet av så sitter jag här på rummet i Oslo och bloggar om min helg hemma.
Var iväg och hämtade ut ett rekomenderat brev som fanns på posten idag, men eftersom det inte framgick vilket postkontor jag skulle till så fick jag ringa kundservice. För inte tänker jag gissa postkontor i hela oslo, nej tack. Som tur var så var det de kontoret jag misstänkte att det var. Hoppades på att det var mitt kort som anlänt. IKKE! Det var min internetbank för kortet istället. Fan också. Vill ju slippa glida runt med passet ju. Och han sa ändå på banken att internetdosan skulle ta längst tid. Märkligt. Ja norge i ett nötskal helt enkelt. Ingenting stämmer av det dom säger.
Tränat som vanligt på morgonen typ. Har fått dagen att gå skapligt iallafall. Men så jävla tråkigt att inte jobba.
Så ringde Jimmy C och väckte oss imorse, fattade ingenting av vad han sa. Surrade om radio, och att jag bytt jobb som spåkvinna..? Makes no sense. Han ringde upp nu på eftermiddagen och förklarade att dom hört att någon Angelique var spåkvinna och man kunde ringa henne och bli spådd på 12 min per telefon. Det är inte jag kan jag meddela. Skulle bli dyrt för er att ringa till norge också.
Klickade runt lite på facebook idag också och fick se att en som jag lärde känna i Sälen 07 gått bort.. Kändes inte som en kul grej. En olycka i Indien när han hade varit där tydligen. Mer info en så fick jag inte ut. Fick en lagom stor klump i magen.. Den andra jag känner till nu som gått bort utomlands. Skrämmande.
Ska muntra upp mig själv med en bra film nu tror jag. Igår såg jag klart på min tyngsta film jag sett, Dead man walking. Såg den för första gången i 1an i gymnasiet. NU först kunde jag se den igen. But still, absolut tyngsta jag sett. Och verklighetsbaserad.

Dagens musik; Ola - Overdrive



som löv i november måste du falla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback