jobb jobb jobb.

Yes då ska man snart till jobbet igen då. Känns ju bara FÖR bra! Älskar att ha något att göra. Höll ju på att springa på väggarna här hemma. Snart kommer jag nog uppskatta när man har en dag hemma. Men just nu känns det skönt att komma igång.
Vet inte alls hur lång dag det blir idag men det gör inte så mycket, kör på bara.
Jag skulle ju varit ute och tagit min dagliga promenad idag, men när jag hörde hur det vräkte ner med regn så var det bara att ställa in det. Skit! Jag har ju ingen regnjacka här annars hade jag gått ut iallafall. Bara måste hålla igång annars är det kört.
Lite frukost och sedan jobb.

Dagens musik; MGMT - Congratulations



vad vet du om solen, förrän nån släckt alla ljusen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback