i tumba till söndag.

Dålig bloggning, verkligen jätte dålig. Men jag har fullt upp, mest hela tiden! Igår kom Jimmö hem från cypern och hann nog inte mer än ställa ner sin resväska i hallen innan jag kom dit. SÅÅ skönt att träffa honom igen!! Saknar honom så det gör ont. Men nu är vi äntligen i samma stadsdel. Så vi satt hos honom ett tag innan vi åkte hem till mig och drack några öl, captain morgan & cola med mina äpplen. Riktigt mysigt och vi gick inte och la oss förens klockan var strax efter 7 på morgonen. Haha helt galet. Inte mycket sömn dom här dagarna.
Så han sov kvar här och idag har vi hängt hela dagen. Som jag har längtat!
Lunch och mys hos honom innan han gick upp till Olle för att säga hej och jag mötte Kaisa för att köra in till stan en sväng. Sedan skulle grabbarna lira fotboll så jag åkte hem och åt middag innan jag blev upp plockad igen för att träffa Johan och Jimmy. Film hos Jimmy och lite snack. Nu är jag hemma igen och är mer än nöjd.
Fast jag fick en hel vecka till hemma känner jag mig stressad. Det är så mycket man vill hinna, som man bara får skjuta på helt enkelt. Jag skulle nog kunna vara uppe 24h/ dygnet för att få det att gå ihop. Men vad är det för en semester egentligen? Ingen alls. Men jag tycker det ska bli skönt att komma hem till Oslo igen snart också.

Dagens musik; SK8 - Min största första kärlek



jag har aldrig sett nån så uppsnärjd i det blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback