första dagen på jobb.

Första dagen på jobbet, kan man säga så? Aa det kan man nog. Idag startade alltså det nya jobbet. Och jag kan inte säga annat än att jag trivs HUR bra som helst! Det kommer bli så galet. Ser fram emot när vi öppnar portarna och gästerna tränger sig in. Love it.
Så idag har vi gjort i ordning en av barerna, nästan helt klart. Glas, sprit och öl på plats. Nu ska det sista målas och sedan viner upp. Det ska jag fixa imorgon. Plocka vin till barerna. Kommer trivas som fisken i vattnet tror jag. Visst mycket jobb men man får betalt därefter också så det jämnar nog ut sig. Med tanke på hur kul man kommer ha på jobb.
Fick sovmorgon en timme extra imorgon. Inte för att jag började tidigt idag inte alls. Så imorgon hinner jag med min promenad, skönt. För inatt sov jag så gudomligt bra och var så sinnessjukt trött att jag inte orkade gå upp i tid för min dagliga runda. Jag var värd den sömnen.
Så jag har hunnit träffa Emma ca 10-15 min idag thats it. Det känns inte alls kul men tyvärr är det såhär. Vi kommer gå om varandra varje dag jag jobbar. Men det kommer gå bra tror jag.
Imorgon, nya tag och ny dag.

Dagens musik; Håkan Hellström - En vän med en bil



nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback