finns sol i oslo också.

I fredags tog vi faktiskt, tro det eller ej, väldigt lugnt. Åkte hem till Jennie, Sofie och Anna för mys. Film, godis, popcorn, bullar, brus och våfflor med nutella och banan på. MUMMS! Haha. Shit jag var mätt även hela dagen igår. Vi åt inte frukost förens klockan var vid 2 tror jag. Och då hade jag varit väldigt duktig och varit ute och gått i 30 min plus styrka. Jävligt skönt!
Kanske börjar hända grejer med mig. Träning och ändrad kost gör susen vill jag lova. Men jag är fan inte piggare för det.. Snart kanske.
Efter frukost/lunch/brunchen så gjorde vi oss i ordning för fest. Tog med oss dricka och laddade på fridays vid akerbrygge med Jennie, Sofie och Anna. Super mysigt var det. Sedan trotsade vi regnet och tog oss till tjejerna vi skulle föra lite hos. Vilken förfest sedan. Haha 9st singeltjejer och musik, ja ni får lista ut resten själva.
Jag tror jag var ute på 4 olika ställen igår. Vi drog vidare hela tiden och splittrades upp så jag och Mariqa som hade kommit till oss senare drog runt lite.
Var en sjukt kul kväll faktiskt! Dansade utav bara den och sedan hem. Men vi ska hejda oss lite med drickat, risken finns att det blir lite för mycket av det goda.
På torsdag åker jag hem!! Vi ska boka om min biljett då jag ändå inte jobbar så får jag en extra dag hemma. Suuperskönt! Så la familia hämtar mig direkt på arlanda när dom ändå kommer hem från sundsvall. Ska bli roligt att komma hem lite.
Har ett inplanerat möte i veckan också, får se hur det går. Kanske blir en helomvändning här. Vem vet.
Nu ska vi fortsätta glo film här, trots det fina vädret ute. Haha. När det äntligen är lite sol liksom.

Dagens musik; Lars Winnerbäck - Idiot



satte mig i baksätet, och tog mig på en tur...

Kommentarer
Postat av: emma

du är söt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback