valborgsmässoafton.

Igår var ju mitt schema fullspäckat och inget gym hanns med heller! Usch usch usch. Känns sådär måste jag säga! Men vad gör man när man har fullt upp!
Så idag är det valborg och min vän Robin fyller år idag, stort grattis till dig! :) Tydligen så är det bestämt att jag med flera ska vara här hemma och grilla. Jahapp. Klart man ställer upp. Så nu har jag tagit en snabb paus i mitt arbete! Snart på´t igen. Och snart kommer även Emma och Stoffe hit. <3 Kommer bli en galen kväll det känner jag.
Hinner faktiskt inte blogga mer. Får bli en annan dag. I helgen ska jag även träffa Anja, såå kul! Har massor att ta igen.
Så vad händer för er på valborg som för övrigt är väldigt överskattat?

Dagens musik; The killers - Mr Brightside



stark som våren nu när den blommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback