tiden går långsamt.

Den här dagen har varit sådär, liksom aldrig vilja ta slut. Plus att jag råkade riva hål i mina jeans leggings, känns ju super bra. Nej. Orkar liksom inte med sådant små tjaffs.
Vädret har varit fantastiskt! Så var ute i stort sett hela eftermiddagen och lattjade lite fotboll med kidsen. Hur skönt som helst. Och solen värmer faktiskt numera.
Imorgon är en mycket spännande dag för mig. Snacka om att göra något annorlunda i livet. Inte varje dag man får en sådan chans. Jag tog den kan man verkligen säga! Ni kommer få veta snart vad allt det här babblet handlar om, men vill inte säga något än. Allt är klappat och klart imorgon får jag veta mer detaljer. Fy fan va roligt det ska bli! Men jag är nervös också. Detta är en utmaning för mig onekligen.
Just fått anvisningar av pappilu hur man åker och så iallafall så det kommer gå bra. Men tror jag har koll på läget.
Jag behöver det här.

Dagens musik; Jibbs - Chain hang low



och jag tänker alltid på dig i april...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback