torsdag 15 april.

Min säng har aldrig varit så skön som den här veckan alltså. Både när man gått och lagt sig och när man ska upp. Såå skönt, men får man ligga kvar hur länge man vill? NEJ. Blä. Men i helgen oj oj oj. Då ska jag sova tills jag vaknar. Eller något.
Kort dag på jobbet pga vissa saker. Och det kommer bli grymt! Haha. Jag är en smula nervös. Nej ni får inte veta ännu, nananana. Sinom tid får ni också veta vad som kommer att hända. Det är sjukt och inget som händer varje dag. Spännande.
Så nu är det hockey på tv, dif leder med 2-1 mot hv 71.
Kanske blir Forever young "festivalen" i sommar också. Vore riktigt skoj! Har iallafall några att åka med dit om jag nu vill göra det. Fast varför tacka nej? Äh kör bara. Troligen blir det Eskilstuna vi åker till då.
Vidare med hockey sedan är det jag som kastar mig i säng för jag är trött trött trött.
Alltså ingen träning ALLS idag. Jag behöver vila.

Dagens musik; The Fray - How to save a life



så du vill bo på easy street, aldrig riskera nåt, aldrig växa upp...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är som tränar på! Och lägg ner nu och berätta vad det är du ska göra!!! Det är ju skittaskigt att vara så där hemlig! :)

Kram på dig

2010-04-17 @ 11:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback