snart helg, snart så.

Har inte mycket ork till att blogga idag. Fick sluta tidigt idag vilket var väldigt skönt. Sedan for jag och Elin från jobbet till rosaholmen för att kika runt lite. Hittade lite Ed hardy grejer till köket som jag inte kunde låta bli att köpa. Såå snygga! Men lallade mest runt eftersom jag inte har många kronor över. Men det var det värt, mycket värt! Hoppas på flera sådana tripper.
Har också något att se fram emot på måndag, mer kan jag inte säga än. Haha. Tänk om det inträffar, det vore ju bara sjukt. Men ganska kul. Får se vad dom säger då.
Nåja jag tänker ganska mycket, alldeles för mycket just nu har jag förstått. Men egentligen tjänar det ingenting till, kommer inte fixa något med mina tankar. Hur mycket jag än vill. Trots att solen lyser starkare och starkare för varje dag, känns det mörkt och kallt.

Dagens musik; Coldplay - Lost



och det enda jag hör nuförtiden är en vind , som blåser genom staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback